Gäst DT Isabelle v.11

Hej på er alla scrapvänner!
 
Vilket väder vi har här i Västervik, ena dagen minus 12 och idag hade vi sol och plus 5.
Nu längtar man verkligen till våren.
 
Jag har gjort ett morsdagkort.
Lite tidigt att tänka på det nu i påsktider men tiden går fort.
 


Jag har använt mig av papper från reprint, spring Time.
Jag har sedan veckat en nylonspets bakom det röda bandet.
 
 
Jag har målat Tilda med promarkers och
jag har embossat skorna så att de ska se ut som lackskor.
 
Ny när trollkaren från OZ går på bio skulle man kunna tänka
sig att detta är Dorothy och hennes fina röda skor.
 
 
För lite 3D effekt på kortet klippte jag ut två fjärilar som jag klistrade dit.
 
Ha nu en skön vecka:)
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva J

Så fint, härliga blåfärger och det röda som lyser upp. Snyggt!

2013-03-22 @ 21:26:14
URL: http://eviebee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0