DT Åsa/asamia v 5

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT för
Hannas Pysselstuga
 
Hanna väntar hem många nyheter nu i veckan,
och jag hoppas och håller tummarna för att hon
får sina leveranser i tid.
Isåfall kan jag visa er
lite nyheter nästa vecka.
 
Just nu har Hanna rea på alla Magnoliastämplar i sin shop.
Alla Magnoliastämplar kostar 50:-/st
Rabatten justeras när du får ditt personliga bekräftelsemail.
Gäller till och med idag, 31/1-13
Du hittar stämplarna under kategorin Stämplar, under Magnolia
och under varje kollektion.
 
Idag tänker jag visa ett kort med en av
de nya fina stämplarna från Magnolias
senaste serie
With Love Collection 2013
Kika HÄR
Mönsterpapper från Inkido och Magnolia.
 
Visst är hon söt!
Jag har färglagt henne med Distress Markers.
Runt stämpeln har jag stämplat med
småstämplar från Magnolia och en
Grattisstämpel jag hade hemma.
 
Kanten har fått en fin kant av en bård-die från Magnolia.
Fin spets i kanten av mönsterpapperet med fjärilarna.
Mönsterpapperet med fjärilarna är ett Magnoliapapper.
 
 
Hjärtat har jag stansat ut i chipboard, och sen
stämplade jag på det med Postcard-stämpeln.
Blommor och snurr med glitter på, pärlstrå och spets
finns i Hannas shop.
 
Vi ses om en vecka, då hoppas jag kunna
visa er lite nyheter.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh en sån liten sötnos och ett så ljuvligt kort du skapat!! Så snyggt med den mörka doilin i färg med de andra papperen! Vacker spetskant och läcker spets till det fina Magnoliapapperet!
Love it!!
Kram!!

2013-01-31 @ 08:17:05
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej Åsa vilket underbart gulligt kort. Var nära jag skulle köpa den här söta Tildan jag också men så valde jag en annan. Men gud så fin hon vart så här med fasit i hand =) Hela kortet är så fint i hopsatt!

Vill passa på att tacka för fin inspiration!

Ha en trevlig helg, många kram Sandra!

2013-02-02 @ 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0