Gäst DT Isabelle v.6

Då var det dags för mig igen.
Här i Västervik har vi gott om snö
och den lär nog finnas kvar till sportlovet.
 
Sedan är det dags att börja tänka på våren och påsken.
Så jag har gjort ett Påskkort med en av Magnolias nya stämplar.
 

Det fick bli en brun tupp, kika de på många olika bilder av tuppar
och jag fastnade för den bruna färgen.
 
Jag har målat henne och tuppen med promarkers och använt mig av
Tulip yellow, buttercup, ivory, coral, blush, walnut, cocoa, cinnamo, tan,
raw sienna, sandstone, almond, warm grey 3 & 1.
 
 
För att blommorna skulle passa bra i färgen har jag målat dem med promarkers och 
då använt samma pennor som jag hade på klänningen.
 
Diesen kommer från Magnolia och heter Heart swirl.
 
 
Jag har använt mig av ett blommigt papper från inkido, beautiful memories.
Det prickiga pappret är från reprint, spring time.
 
Jag har färgat in spetsen med promarker penna, tulip yellow.
Rhinesstonen är nya hos Hanna och du hittar dem här.
 
Ha en fortsatt trevlig vecka
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0