Gäst DT Isabelle v.5

Hej
Nu var det dags för mig att göra ett litet inhopp igen.
Här i Västervik har vi haft sol hela helgen så underbart:)
Jag tycker nog att det börjar bli lite ljusare ute nu på kvällarna.
 
Hanna har fått in lite nya varor i butiken
och snart kommer Magnolias nya stämplar.
 


Jag har använt en av förra årets Magnolia, Magnolia-Princes and Princess.
 
 
De rosa blommorna är nya i butiken och pärlbandet kan man köpa på metervara.
 
 
Dessa metallhörn har nu Hanna i sin butik och man kan köpa dem styckvis
eller i en förpackning med flera stycken i. 
De finns i olika metallfärger och vita.
 
 
Sedan har Hanna fått in lite olika nylonspets.De har olika bredd och mönster.
Jag tycker dessa är så bra då de är lätta att fäga in.
Jag målar dem med mina promarkers. Denna gång har jag målat med China blue.
 
 
Här är kortet i sin helhet.
Jag har använt ett mönsterpapper från Reprint som heter spring time.
De finns många olika sorter så det går lätt
att kombinera och jag kommer visa mer av dem nästa gång.
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å så sött kort!Du kan färglägga så fint!

2013-02-04 @ 14:11:28
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0