DT Åsa/asamia v 9

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT för
Hannas Pysselstuga
 
 
Den här söta stämpeln finns i kollektionen
Little Easter Collection 2013
från Magnolia.
Hanna har en del av dem kvar i sin shop.
 
Jag har använt mönsterpapper från Inkido.
De är i ett annorlunda format, och det passar
bra till kort.
 
 
 
Motivet är färglagt med Distress markers.
Om du vill se hur jag färglägger, kan du kika
in i min blogg och se min DEMO
 
 
Allt matrial finns inne hos
 
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Det var ett väldigt vackert påskkort du gjort:)
Härligt våriga färger:) Och stämpeln är sååå söt och så färglägger du ju såååå fint, me like:))
Söt spets oxå:))

Ha en fin dag:)
Kramizar Marie

2013-02-28 @ 09:52:12
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Åsa!

Men så fint kortet är! Jätte mysiga färger på papprena och så fint färjlagt motiv. Hon är ju så söt där hon bär på den tunga blomkrukan Tilda =) Tack för alla dina fina kort dom ger mig så mycket inspiration! Ser du fått med ditt fina röda hjärta också =)

Kramar från Sandra!

2013-02-28 @ 10:29:19
Postat av: Ann-Marie Löfberg

Ett kort med härligt våriga färger, stämpeln i sig är ju väldigt söt och sen förbättrar du det hela med din underbara färgläggning.

2013-02-28 @ 14:33:11
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Ulla

Sååå himla söt och en föraning av att våren är på gång med tulpanen i krukan.
Kram Ulla

2013-02-28 @ 21:39:38
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Margareta

Härligt vårligt kort med den underbara stämpeln och så din alldeles suveräna färgläggning!! Så snyggt med gröna fina papper också!!
Ha en härlig helg Åsa!!
Kram!!

2013-02-28 @ 22:16:04
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Isabelle

Vilket sött kort och gullig stämpel:)
Kram Isabelle

2013-03-03 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0