Gäst DT Isabelle v.42

Nu har jag gjort ett nytt julkort.
Denna gång har jag använt en Magnoliastämpel från förra året.
 
 
Jag har använt Inkidos julpapper, Comming home for christmas 6x6.
Jag har följt en skiss på sketch and stash challenge.
Tycker det är kul att följa skisser så man får lite olika layout på sina kort.
 
 
Jag har klätt stämpeln med papper denna gång. 
Jag stämplar då upp på pappret jag vill ha och sätter dubbelhäftande tejp bakom.
Sedan klipper jag ut den del jag vill ha och klistrar fast.
Lite som att klä klippdockor:)
 
 
Denna text fanns på pappret och blev en fin detalj.
 
 
Rosetten har jag gjort av pappersband som Hanna har i sin butik.
 
Ha en trevlig söndag
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ett jättegulligt julkort! Papperssnörena är min favorit också, väldigt användbara.

2012-10-21 @ 11:05:48
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0