DT Åsa/asamia v 42

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT åt
Hannas Pysselstuga
 
Kom ihåg att kika på de nya Magnoliajulstämplarna
inne hos Hannas Pysselstuga,
A Christmas Story Collection 2012
Det finns fortfarande några kvar.
Hanna har även fått in det fina hörnet
som flera frågade efter på mässan.
Du hittar hörnstämpeln HÄR
 
Idag tänkte jag dock inte visa nåt julkort.
Idag blir det istället ett färgstarkt kort med
en sötnos jag köpte av Hanna på mässan i Gävle.
 
 
Jag har färglagt henne med Distress markers.
Klänningen: Tumbled glaas och Broken china.
Skor: Vintage photo
Hår: Antique linen och Vintage photo
Kronan: Scattered straw
 
 
Mönsterpapper från Bo Bunny.
Visst är det härligt med alla färgerna!
Kortstommen är i gult för att ta upp det gula
i mönsterpapperet.
Fin spets nertill, jag tycker det är lättast
att använda häftapparat när jag sätter fast spets.
 
 
Ett par tags instuckna under kanten,
och en kakservett bakom motivet.
 
 
Lite blommor och pynt i kanten.
 
Tack för att du kikade in idag,
om du vill kika på fler av mina alster
så klicka på mitt namn härunder så kommer du till min blogg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Kul att se kort med gult från dig :-D Jättefint!
Kram Rosa

2012-10-18 @ 17:34:11
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej Åsa =)

Ett jättefint kort med en jättefin Tilda som jag tror inte har sett tidigare. Kul var det att fynda på mässan vart några stämplar även för mig men ångrar nu att jag inte köpte flera. Vart jätteförtjust i det här kortet, tror jag ska låna lite inspiration av det till mina kommande kort. Tack för all inspiration du ger till alla oss andra!

Många kramar från Sandra!

2012-10-18 @ 18:19:29
Postat av: Margareta

Härligt med ett så färgstarkt kort av dig! Läckert!!!
Kram!!

2012-10-19 @ 00:33:38
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Isabelle

Härliga färger:) det gillar jag!
Kram Isabelle

2012-10-19 @ 14:30:59
URL: http://isabellesscrapbooking.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0