Gäst DT Isabelle v.46

Hej
Då var det söndag igen och jag har gjort ett julkort.
Jag har följt en skiss på Sketch Saturday.
 

Jag har använt mig av Maja Design's papper,
Julen är här: muntert och fylld av glädje heter de.
 
 
Detta är en av Magnolias julstämplar för i år. 
Det var verkligen en utmaning att måla men den är så fin.
Jag har använt mig av promarkers och flexmarkers.
Hår: Chestnut, cocoa, cinnamo och champange.
Byxa: Grey Green, Tea Green och Antique white.
Tröja och luva:Poppy, lipstick, Antique white och satin.
 
När jag chalkade kante kladdade jag ut lite på kortet.
Arg blir man när man gör så dumma saker!
 
 
Denna blomma har jag gjort av en dies som kommer från Magnolia.
Hanna har den i sin butik.
 
Ha en trevlig söndag:)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket härligt fint kort!

2012-11-19 @ 06:54:37
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0