Gäst DT Isabelle v.21

Nu har jag gjort klart ett kort till bloggen.
Igår var det studentbal och min dotter ska ta studenten så hon är med.
All tid har gått åt till det och jag har fått lägga kortmakeriet lite vid sidan.
Trodde inte jag skulle hinna något kort idag heller med detta fina väder
vill man ju inte vara inne, men scrap suget blev förstort!
Jag har använt det nya papprena från Bo Bonny, Hello sunshine.
De är färgglada och man känner verkligen solskenet när man tittar på dem.
Nu är det snart skolavslutning så jag tänkte att ett kort till fröken/magistern
kan ju vara bra att göra. Texten har jag skrivit ut på datorn.
Det är bra när man inte har någon textstämpel som passar.
Jag har använt mig av en magnoliastämpel som är till jul.
Den röd blomman har jag målat med ProMarker pennan Lipstick red.
Ha nu en fortsatt trevlig söndag & morsdag!

Kommentarer
Postat av: Eva J

Wow så härligt färgglatt, fint färglagt och fina dekos.

Ha en skön kväll

Eva

2012-05-28 @ 20:27:02
URL: http://eviebee.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Du har lyckats igen! Ett underbart fint och färgglatt kort med söta detaljer och en söt stämpel.

2012-05-28 @ 20:53:41
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0