DT Åsa/asamia v 12

Snart är det dags att fira påsk, och jag tänkte visa er ett påskkort idag.
Jag har fått hem så fina påskpapper från
Hannas Pysselstuga med små
ulliga, gulliga kycklingar på.




Den här supersöta Magnoliastämpeln släpptes förra påsken, Hanna 
har flera påskstämplar från föregående år att köpa om du vill.
Du hittar alla Magnoliastämplar HÄR.
Jag har stämplat henne på ett jättebra papper till promarkers,
du hittar det HÄR i Hannas shop.
Jag har färglagt henne med de nya promarkerpennorna - vårsetet.
Jag har stämplat blommorna runt motivet 
 från ett påskset clearstamps från Viva Decor.





Hela kortet. Mönstrade papper från Inkido.
Påskfjädrar, rosor, rosenknoppar, blad, pärltråd, liten rosett....massor av detaljer.
Jag har snurrat smal rosa ståltråd runt en virknål och gjort egna snurrar.
Texten är också en Magnoliastämpel.
Runt motivet har jag glittrat med Stickles Platinum, min favoritfärg.




Närbild på detaljerna i hörnet.
Här ser ni de rosa snurrorna bättre också.

Tack för idag!

Trackback
RSS 2.0