Gäst DT Isabelle v.25

Hej igen! Nu var det dags för ett nytt kort från mig. 
 
 
Jag har använt mig av klisterbokstäver som Hanna har i sin affär.
Nästa vecka ska vi försöka få in fler varor i shoppen! Då kan ni hitta dem där. 
 
 
Jag har använt mig av baksidan på papprena jag hade på mitt förra kort, Bo Bonny Ambrosia.
Det randiga pappret är baksidan av Maja Designs papper sommartider, bikini.
Efter mina katters lek hittade jag äntligen tyllrosetten
och den fick komma med på detta rosa kort.
 
 
Jag har använt en stämpel från Artemio som är monterad på en träkloss.
Dessa stämplar finns hos Hanna. Dessa stämplar är lite annorlunda ritade och jag
tycker denna stämpel är så skön. Lite avslappnad stil och livsnjutare!
 
Jag har målat den med de nya pennorna från ProMarker, summer 2012.
De finns att köpa hos Hanna.
Underbart härliga färger:)
 
 
Så här ser kortet ut i sin helhet och de mörkare rosorna är från början vita.
De har jag målat med ProMarker, Pink Lobster.
 
Sedan har jag satt lite glitterlim "Star dust" på dem.
Det har jag även gjort runt det randiga pappret och stämpelmotivet
men då har jag använt mig av "waterfall" som är blå i tonen.
 
Ha nu en härlig söndag
Kramar
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å så söt hon är, avslappnad och skön.
Finfint kort med söta detaljer.

2012-06-24 @ 12:58:14
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0