Gäst DT Isabelle v.23

Då var det dags för ett blogginlägg igen.
Tänk vad veckorna går fort.
Nu är det den sista skolveckan här i Västervik
och på fredag är det skolavslutning. Jag har
en son som går ut nian och en dotter som tar
sutdenten så räkna inte med något från mig nästa söndag!
Jag har gjort ett kort med detta underbara papper från Bo Bonny, Ambrosia.
Jag har embossat blommor och fjärilar men det är svårt att se på bilden.
Jag har målat en Magnoliastämpel med ProMarkers.
Jag har använt till hud, Burnt Orange, coral, blush och ivory.
Till kläder har jag burnt orange, peach och soft peach.
Till hår har jag chestnut, burtnt sienna, cocoa och blush.
Jag har målat blonmmorna med ProMarkers och då använt
tulip yellow, peach, soft peach och burnt orange.
Sedan en liten extra fjäril som passar till pappret.
Så här ser då hela kortet ut. Jag har använt en liten rosett till håret. Tycker de är så söta.
Allt material finns hos Hannaspysselstuga.
Ha en skön söndag och lämna gärna en kommentar:)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å så söt hon är, och så glad hon ser ut när hon sitter där. Finfint kort du gjort!

2012-06-13 @ 18:18:34
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0