Gäst DT Ioma v25

Hej på er.
Idag är det dags för mig att lägga ut ett alster igen och denna gången från början till slut i ett enda inlägg ;-)

Jag har gjort en tutorial igen.
Ja som många av er vet älskar jag att hitta på nya grejjer och att lära ut så jag slår två flugor i en smäll här.

Man kan använda det som t ex minialbum, ett grattiskort där man vill kunna skriva många namn eller långa gratulationer eller kanske lägga pengar eller presentkort i.
Ja fantasin sätter gränserna till vad man kan använda det till.

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det...

Nån som har något bra förslag?
Ioma´s vadå? *S*

Jag har gjort videotutorial och den första videon är bara en kort materiallista på drygt 3 minuter.
Den andra videon är på ungefär en kvart och om du vill göra detta under tiden så rekomenderar jag dig att pausa lite då och då för jag har speedat upp videon för att den inte skulle bli alldeles för lång.
Det tog mig 4-5 timmar att göra den och videon va lika lång.

Så here we go!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0