Gäst DT Ioma v23

Hej på er igen.
Nu är det dags igen för ett nytt alster från Ioma.

Har haft en otroligt dålig vecka när det gäller värk så detta kommer att bli en liten följetong.
Nästa vecka kommer ni få se en video på det färdiga alstret ;-)

Material jag använt och det mesta är från Hannas Pysselstuga.
Hittar du inte allt så kan du höra av dig till Hanna så hjälper hon dig rätt.
  • Cardstock Vanilj och beige
  • Cropadile
  • Mönsterpapper, Maja Design Vintage Summer Basics 6"x6"
  • Spets
  • Charms Hjärta
  • Tags
  • Distress ink Frayed Burlap
  • Trollsländor "Deco accessories"

Gissa gärna på vad ni tror det kommer att bli ;-)
Bortse ifrån Tim Holts-klockan i svart. Jag beslutade mig för att den inte riktigt passade in ;-)



Kram på er
Marika "ioma" Lantz
http://iomadesign.wordpress.com


Ps. Jag är riktigt irriterad på att min värk går ut över er som läser här på bloggen men jag ska absolut försöka Göra något RIKTIGT speciellt till er framöver. Min värk måste dock minska lite innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0