Gäst DT Isabelle v.26

Nu är det dags igen! För ett nytt kort. 
 
 
Hanna har dessa fina glassar i sin butik.
Hon kommer sälja dem på sin nätbutik också.
Då kommer man kunna köpa nio stycken olika som ett set.
I den fysiska butiken kan man köpa dem styckvis.
 
 
Denna gång har jag två stämplar på kortet. De är från Artemio och sitter på träklossar.
Dessa stämplar passar till mycket annat än bara kort. 
Jag har färglagt dem med ProMarkers och jag vet inte vad som hände
men denna bild fick lite fläckar. Tror att den chalkade kanten fläckade av sig:(
 
 
Denna lilla kille håller en vindsnurra men jag satt fast ett papper under stämpeln
så den inte kom med då jag ville att han skulle hålla i en glass.
 
Visst blir man sugen! 
 
 
Ja, så här blev hela kortet!
Sommar och glass hör ju ihop om nu sommaren kommer.
Igår var den här i Västervik men idag är det regn igen.
 
Titta gärna in i Hannas pysselstugas butik då vi lagt in nya varor.
Band, charms i mängder och lite blommor.
Mer kommer!
 
Ha en skön söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Marika "Ioma" Lantz

Åhhh så gulligt härligt somrigt kort! ÄLSKAR de där glassarna, de måste måste jag bara ha framöver!

kramis

2012-07-01 @ 12:29:56
URL: http://iomadesign.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Vilket läckert kort, med sååå söta glassar.

2012-07-01 @ 19:24:37
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0