Gäst DT Ioma v29

Hejsan allihop! Hoppas ni har en underbar sommar trots det lite svängiga vädret. Nu har man ju haft något att skylla på när man suttit inne och pysslat eller hur ;-) Idag har jag gjort en söt liten sak som man kan använda som presentask eller kanske fylla med godis. Jag skulle nog fylla det med receptkort med favvorecepten och hängt upp på väggen i köket. Jag ska göra en liknande som passar in lite mer i vårt kök o göra det framöver. Så kika på videoklippet så visar jag vad jag använt och hur det slutgiltliga resultatet ser ut. Det mesta finns hos Hanna (www.HannasPysselstuga.se) att köpa förutom materialet till hänget som jag tillverkat själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0