DT Åsa/asamia v 50

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia, som designer för
Hannas Pysselstuga
Du hittar allt material hos Hanna,
är det något du inte hittar i webshopen, hör av dig till Hanna.
 
 
Jag har skapat ett kort med en av de stämplar
som snart kommer släppas hos
Hannas Pysselstuga
Jag har färglagt henne med Distress markers.
Mönsterpapper från Magnolia och Inkido.
 
 
Visst är hon söt!
Hon ser ut som ett paket med sin
stora rosett och sina glittriga spetskanter på kläderna.
Kika in i Hannas shop, där kommer den här
sötnosen och många fler att släppas snart.......
förhoppningsvis före jul.
 
 
Några rosenknoppar, rosor, pärlstrå, en snurr och ett silvrigt band.
Spetsen bakom har jag satt fast med häftapparat bakom, så
man inte ser häftklamrarna.
Kanten med alla ♥ är en Magnoliadie.
 
 
 
De små tagsen är utstansade med en Magnoliadie.
Den har spetskant åt båda håll, så jag rev av
den på mitten och satte den så båda sidor syns.
 
Hoppas alla julkort är klara hemma hos dig,
jag ska skynda mig posta mina nu.
Ska bli skönt att få göra lite andra kort än julkort nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Det var ett underbart paket att få! Du har färglagt så fint och din blombukett är ljuvlig! Fiffigt att göra två tags genom att riva itu den och använda båda sidor! Vackra papper också - kul att du hittade något som matchade Magnoliapapperet - det brukar inte vara det lättaste!
Kram!

2012-12-13 @ 07:01:04
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Carina

Som alltid helt underbart. Du har verklicken blicken för det där lilla extra. Så roligt att kika in och få inspiration. Kram

2012-12-13 @ 07:37:27
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Majsan

Men såå underbart kort med söta Tilda, såå snyggt dekorerad, gillar massor :)

KRAM MAJSAN

2012-12-13 @ 20:07:50
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej =)

Vilket underbart fint kort med en så söt Tilda som ser ut att vara ett litet paket =) Jättefina papper och som vanligt massor med fina dekorationer.

Ha det så bra tills nästa gång jag kikar in, kram Sandra!

2012-12-14 @ 00:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0