Gäst DT Isabelle v.33

Hej
 
Nu är jag tillbaka efter ett skönt sommarlov:)
Jag kommer göra nya inlägg varje söndag.
 
Idag är kortet gjort utifrån en stämpelsats som Hanna har i sin shop.
Klicka på bilden så kommer du dit.
 
 
 
 
Jag valde att inte färglägga denna gång utan jag har bara stämplat motiven och embossat dem.
Kortet är ganska enkelt och inte så många dekorationer.
Två charms fick komma med.
 
 
Jag gjorde en liten ram med hjälp av repstämpeln.
Pappret i bakgrunden är Maja Design, skärgårdsliv, segling.
 
 
Denna stämpel kan man även klippa ut då det inte är så många detaljer.
Det finns också snäcka och sjöstjärna. 
 
 
Härliga små fiskmåsar eller trutar som spejar.
Med denna stämpelsats kan man självklart göra sitt eget papper
och jag tror den är bra när man gör LO's.
 
Ha en skön söndag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0