DT Åsa/asamia v 14

Idag är det torsdag igen, och jag bloggar som DT hos
Hannas Pysselstuga.




Massor av fina blommor och en bit svart tyg.
Du hittar allt i Hannas shop.




Kolla in lilla söta spaden och rosetten ;)




Ibland händer det som inte får hända......att det kommer smuts på kortet
när det är helt färdigt. Så var det igår när jag satt och pillade. Arg!
När hela kortet var klart, skulle jag dit med saker på baksidan,
namnet och lite fina papper och sånt...och så när jag vänder det rätt igen
så är det en chalkfläck i ansiktet på söta pojken.
Synd att man inte kan tvätta av honom i ansiktet
som man kan med vanliga buspojkar.




Allt material hittar du hos
Hannas Pysselstuga.
Kika även på vårens specialset med Promarkers,
de pennorna älskar jag och använder nästan enbart
dem nuförtiden när jag väljer färger till mina motiv.
De passar perfekt till de mönsterpapper jag brukar använda.

Tack för idag!
Glad Påsk
på er allihop!
Lämna gärna en kommentar innan du går
iväg och äter upp alla påskägg ;)


Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Ja vad ska man säga man tappar ALLTID hakan när man tittar på allt det som du bjuder på:) Detta kortet är helt ljuvligt och vilka färger och dekorationer du är jo bara BÄST på att få det till :)



Massor med kramar från lilla Inger vännen :)

2012-04-05 @ 07:06:50
URL: http://scrappingmedinger.blogg.ses
Postat av: Majsan

ÅÅH jisses vilket härligt kort, så söt han är Edwin, som vanligt supersnyggt färglagt, och så har du ju dekorerat kortet såå otroligt vackert, helt underbar, I LOVE IT :)



GLAD PÅSK!!



KRAM MAJSAN

2012-04-05 @ 10:03:21
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Carina

Så snyggt kort. Ljuvligt, så snyggt dekorerat.

Glad Påsk kram

2012-04-05 @ 19:03:17
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Underbart fint kort:)

Kram

2012-04-06 @ 11:28:42
URL: http://isabellesscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0