Gäst Dt Pia Puma



Jag har gjort ett vinterkort med magnolia stämpeln  Ice Tilda som motiv. Kortet är med en liten ficka som man drar ut  hälsningen från. Ett mycket enkelt kort att göra och man kan lätt göra dessa på löpande band.



Det material som jag använt är:
Vitt och blått cardstock
Maja design mönster papper "snön faller" (båda sidor"
Stämpeln Ice Tilda som jag färglagt med MCP teknik men jag har använd vanliga billiga skolpennor vilket funkar galan med. Inköpta hos Hanna. Hudfärgen är dock pro marker.
Dekorerat med hologram embossing på stämpeln för extra glitter effekt.
Pearl maker runt Tilda.
Blå rosor i olika storlekar.
Blått organza band.
Charms.
En vit swirl liknande sak vid rosorna som jag tyvärr inte kan namnet på.
Blå pyntbär.
Silverband.
Rhinestone.
God jul stämpeln inuti är egen men jag har stämplat med de nya you do dynorna som nyligen inkommit. Här har jag stämplat med antique.



Får tacka Hanna för att jag fått äran att vara gäst DT åter igen.



Kommentarer
Postat av: Eva J

Ursnyggt och färgläggningen är ju kanon.

Kram

2011-12-09 @ 20:08:48
URL: http://eviebee.wordpress.com
Postat av: Pillan

Ett helt underbart kort i färger som är sååå fina! Färgläggningen av stämpeln är helt perfekt!!

2011-12-12 @ 09:03:15
URL: http://pillan-pillan.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Jättefint kram

2012-01-30 @ 08:57:37
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0