DT Åsa/asamia v 18

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som designer hos
Hannas Pysselstuga
 
 
Idag har jag gjort ett kort med Majas lila papper.
 
 
 
Magnoliamotivet är färglagt med Distress markers
på akvarellpapper.
Färger: Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Skor: Frayed burlap
Kläder: Milled lavender & Dusty concord
 
 
 
Spetsen i nederkanten har jag stansat ut med
hjälp av en Magnoliadie.
Även staketet hittar du i den kategorin.
 
 
 
Lilla charmen med snigeln är fastsatt med en knutgömma.
Rosetten har jag knutit på en plastgaffel.
Rinestones från Landstoken.
 
 
Tack för att du kikade in idag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Superfint kort - underbar färgläggning av den söta Tildan , som alltid! Den nya spetsmönstrade kantstansen i nederkanten är så läcker!! Vackra färger och dekorationer!
Ha det gott! Vi ses på mässan!!
Kram!!

2013-05-02 @ 10:03:28
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Camilla

Ett super fint kort med fina dekorationer och
som vanligt, fin färgläggning.
Há en bra dag!
Kram

2013-05-02 @ 13:56:01
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Marit Staaf

Underbart kort med ljuvliga färger!!!
Lite nyfiken, vad är det för die du använt runt motivet? Hittade inte det någonstans i din text. Den var väldigt fin!
Med vänlig hälsning, Marit

2013-06-09 @ 09:03:24
URL: http://maritsmemories.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0