Gäst DT Isabelle v.9

Då var det söndag igen och start på mars månad.
Nu längtar man efter vår och sommar.
 
Igår var vi ett härligt gäng som satt och scrapade tillsammans.
Då började jag denna lilla ask.
Har aldrig gjort någon ask innan för jag gör ju mest kort.
 

Hanna har många olika varianter av askar i sin butik och denna ask är som en liten "flip flop".
Den är ca 10 cm lång och 5 cm hög. En riktig söt liten presentask
eller så kan man alltid lägga i lite sommarminnen.
 
Jag har klätt in den med ett prickit papper från Reprint.
Papprena är i A4 storlek och de finns både
prickigt, randigt, små hjärtan och med text på och de finns i många olika färger.
 
 
Jag har dekoretat med en utslagen ros och två knoppar. Sedan lite pyntbär.
Allt finns i Hannas butik.
 
 
Det lilla blombandet hittar du här.
 
Så här ser skon ut i sin helhet och jag har målat den vit med vanlig hobbyfärg.
 
Ha en skön söndag.
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å så sött!

2013-03-03 @ 17:44:54
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0