DT Åsa/asamia v 13

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT för
Hannas Pysselstuga
 
Först vill jag gratulera Hanna och hennes familj
till den lille söte sonen som kom häromdagen.
GRATTIS!!!!
 
Hanna väntar hem nya stämplar,
och vilken dag som helst släpps de i shopen.
Håll utkik!
 
 
Den här söta stämpeln finns med bland de nya
som släpps snart.
Jag tyckte den passade perfekt till ett kalaskort.
Kantstansen med kronor är en Magnoliadie.
Det gröna tyget jag har satt bakom motivet har
Hanna i sin affär, jag vet inte om det finns i webshopen.
Kakservetten är stor och fin, passar perfekt till kort.
 
 
Magnolias nya kollektion heter
Once upon at Time Collection 2013
Jag har färglagt henne med Distress Markers.
Overall: Old paper
Gröna detaljer: Shabby shutters
Skor: Frayed burlap
 
 
Kalas är skrivet med glittriga peel-off bokstäver
på en utstansad tag. Jag har gjort den med en Magnoliadie.
Resten av texten har jag skrivit ut på datorn.
 
 
Några blommor och ett guldglittrigt band i hörnet.
Jag har även satt dit ett pärlsnöre i en ring.
Satte ihop det med gluedots och massor av lim.
 
Allt material finns inne hos
 
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jättefint kort med såå många vackra detaljer att njuta av! Den lilla Tildan är jättesöt och underbart färglagd. Särskilt snyggt med det gröna tyget och att du delat kakservetten - liftvarning!!
Fint kalaskort!! När ska vi komma? 😉
Påskkram!!

2013-03-28 @ 08:06:40
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0