DT Åsa/asamia v 12

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT för
Hannas Pysselstuga
 
Hanna väntar en liten bebis vilken dag som helst,
om den nu inte redan kommit när du läser det här.
I butiken finns Annika och hennes medhjälpare för
att allt ska fungera.
Ryktet säger att det snaaaart kommer nya, rykande
färska Magnoliastämplar ;)
 
 
 
 
 
Jag har färglagt flickan med Distress markers,
till kläderna har jag använt både Spun sugar och Victorian velvet.
 
Jag har gjort en demo där man med ljud och bild
kan se hur jag färglägger.
Kika här:
 
Glitterstenar som kommer från Landstoken.
Landstoken har en egen kategori i Hannas webshop.
Även mönsterpapperet kommer från Landstoken.
 
 
Kakservett bakom motivet och lite steril kompress.
 
 
Hipp Hipp Hurra har jag skrivit ut på datorn.
Fina blommor och pärlstrå från Hannas shop.
 
Allt material finns inne hos
 
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0