DT Åsa/asamia v 11

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT för
Hannas Pysselstuga
 
Hanna väntar hem nya Maja designs papper,
de går att beställa redan nu i webshopen.
Jag har använt sommarens kollektion
på dagens kort.
 
 
Jag fick ett litet 6" block av Hanna i somras med Majapapper,
och jag vet att det kommer släppas ett nytt liknande nu om
en liten vecka.
Jag gillar den storleken, den passar
perfekt till kort.
 
 
Magnoliastämpeln är färglagd med
Distress markers.
Jag har använt dessa fäger:
Hår: Antique linen
Hud: Tattered rose
Kläder: Spun sugar & Victorian velvet
Jag har gjort en demo där man med ljud och bild
kan se hur jag färglägger.
Kika här:
 
 
Söta små rosor i kanten, och små
glitterstenar som kommer från Landstoken.
Landstoken har en egen kategori i Hannas webshop.
 
 
Tårtservetten har jag stansat ut.
Jag stansade ut den i ett mönsterpapper från
Majablocket.
 
Allt material finns inne hos
 
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Åh så fint! Ett riktigt Åsakort :-D
KRAM Rosa

2013-03-14 @ 07:50:10
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Margareta

Underbart kort med underbar stämpel! Henne gillade jag mycket!!! Som vanligt suveränt färglagt och med vackra matchande papper! Ser att du använt den nya fina kantstansen 😉
Kram!!

2013-03-14 @ 08:07:32
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0