DT Åsa/asamia v 10

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT för
Hannas Pysselstuga
 
 
Ett kort till påsk!
 
 
Motivet kommer från Magnolias senaste serie
Runt kanten har jag stämplat med en
hörnstämpel från Magnolia.
 
 
Jag har använt några Magnoliadies för att göra
egna tags till kortet.
Brunt band med prickar.
 
 
Fina röda blommor, en vit ros och så pärlstrån från Landstoken.
Pärlstrå hittar du HÄR
De fina glitterstenarna hittar du också inne i Landstokens
kategori, hon har en egen högt upp till vänster i Hannas shop.
 
De bruna snurrblommorna har jag gjort själv
genom att klippa en cirkel av melittafilter, (kaffefilter) och sen
klippa en spiral runt hela cirkeln in mot mitten.
När man sen snurrar utifrån och in, får man fina
blommor att pynta sina kort med.
Jag har chalkat dem på kanten med brunt.
 
Allt material finns inne hos
 
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Superfint kort med den lilla påskharen! Vackert färglagt som vanligt och milda fina färger på kortet! Dina snurrblommor var verkligen så söta - fiffigt att använda kaffefilter!
Snygga tags!
Kram!!

2013-03-07 @ 07:38:25
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Gertrud

Åsa det är så fint. Färgläggningen är perfekt i en söt rosa ton. Fina snurrblommor :)

2013-03-07 @ 10:48:40
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com
Postat av: Majsan

Såå underbart härligt kort, supersöt stämpel :)

KRAM MAJSAN

2013-03-08 @ 07:40:34
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Melinda

Min största inspiratör!!!

Kram Melinda

2013-03-09 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0