Gäst DT Isabelle v.36

Idag har jag gjort ett kort!
 
 
Jag har använt en Magnoliastämpel som finns i Hannas butik.
Sedan har jag målat stämpeln med ProMarkers.
 
Till byxorna har jag använt True blue, Sky blue och Powder blue.
Tröja och skor har jag använt Poppy, Lipstick red och blender.
Till håret har jag Burnt sienna, Caramel och Sandston.
Hud är Burnt orange, Coral, Blush och Ivory.
 
 
Temat på kortet är rött, blått och vitt. Passade bra med dessa rosor i hörnet.
 
 
Jag gjorde en liten rosett och bakom det är ett nätat band som är mycket dekorativt.
 
 
Runt motivet har jag använt en av stämplarna som finns med på en stämpelsats
som finns i Hannaspysselstugas shop.
Här hittar ni den.
Jag har tagit ut texten på datorn.
 
Ha en skön söndag
Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Snyggt kort du gjort Isabelle!Snart ses vi i Gävle

2012-09-09 @ 17:27:12
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0