Gäst DT Isabelle v.20

Nu är det söndag igen och dags för ett nytt kort.
Det är ett studentkort och jag har använt min favoritstämpel
från Magnolia som jag alltid använder när jag gör studentkort.
Tycker hon är så elegant och man kan både måla eller som jag gjort denna
gång, stämpla på mönstrat papper och klä på henne som en klippdocka!


Jag har dekorerat kortet med lite olika blommor
och om man vill ändra färg så går det bra att
måla blommorna med ProMarkers. Jag har målat
en vit blomma grå och en mycket ljus rosa blomma i
mer blågrå toner. Sedan fick den söta lilla prinssesan
komma med. Tyckte hon passade så bra.
Jag dekorerade kortet inuti med det fina blombandet. Det är verkligen bra till mycket.
Så här ser kortet ut som helhet och när jag gör personliga
kort brukar jag sätta dit ett plakat med deras bild.
Det brukar uppskattas mycket då de ser att kortet är till dem.
Stämplarna som jag använt kommer från YouDO och finns på ett
ark med flera olika stämplar till studenten.
Om ni saknar något hos Hannaspysselstuga
så ta kontakt med Hanna så hjälper hon dig!
Ha nu en trevlig söndag
Kram

Kommentarer
Postat av: Rosa

Jätteläckert kort! Jag måste testa det där med klippdocksvarianten på kläderna! Bra idé också med det personliga plakatet!

Kram Rosa

2012-05-20 @ 12:11:12
URL: http://scraprosa.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Vad roligt att få se ditt kort, kul med ett par olika studentkort! Bra idé att använda andra stämplar än de traditionella studentstämplarna.

2012-05-20 @ 17:28:44
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0