Gäst DT Isabelle v.34

Hej på er kära scrapvänner:)
Då var det söndag igen.
 
Idag tänkte jag visa lite hur jag målar med ProMarkers.
Jag har använt en stämpel från Penny Black, acrobat. 
Den har Hanna i sin shop. Här hittar du den.
 
 
Jag börjar med att måla med Cinnamon.
 
 
Sedan "duttar" jag lite här och där med Cocoa.
 
 
Efter det tar jag Chestnut och "duttar" med. 
 
 
Sedan använder jag mig av Tan. Den lägger jag som en skugga vid kanterna eller
där man kan tänka sig att det är lite mörkare.
Sedan använder jag mig av Sunkissed pink på kinderna.
Det går lika bra med Tan.
 
 
Sedan tar jag Almond och för den över Tan så den blendar Tan.
Vill man ha lite mer skugga tar man Tan igen och blendar med Almon om det behövs.
Det som är bra med ProMarkers är att en ljusare nyans blendar en mörkare.
 
Sedan fick jag faktiskt ihop ett kort:)
 
 
Jag har använt ett papper från inkido, is this love?. Det är mönster på båda sidor.
 
 
Jag har målat blommorna med ProMarkers.
Jag har använt samma pennor som på blommorna som är stämplade.
Antique Pink, Cocktail Pink och Baby Pink.
 

 
Till bladen har jag använt Lush Green, Leaf Green och Meadow Green.
 
 
Dessa bokstäver är lätta att använda och har en gullig form. Finns hos Hanna!
 
Tack för mig och ha en fortsatt skön söndag
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Så söt han är..fint kort
Tack för du visat hur du målat...bra för en som har mycket att lära.
Kram Inga

2012-08-26 @ 11:43:40
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Carina

Jättefint kort och tack för målarkursen. Kram

2012-08-29 @ 11:17:42
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket sött kort och vilken bra beskrivning av färgläggningen.

2012-08-29 @ 20:42:17
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0