DT Åsa/asamia v 17

 
Välkommen hit idag!
 
Imorrn är det Hannas födelsedag,
och jag vill redan nu passa på att säga
GRATTIS HANNA!
Jag hoppas Hanna får en fin födelsedag imorgon.
 
 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som designer hos
Hannas Pysselstuga
 
 
Idag har jag använt Maja design nya 6" block.
Jag köpte blocket på träffen i Stockholm för ett par helger sen,
men jag vet att Hanna har det i sin shop också.
 
 
Motivet är från den senaste
kollektionen från Magnolia.
 
Jag har färglagt henne med Distress Markers.
Hud: Tattered rose
Klänning: Spun sugar & Victorian velvet
Hår: Antique linen
Plattform att sitta på: Pumice stone
Skugga runt motivet: Weathered wood
 
 
En snurrblomma gjort av ett kaffefilter, en rosa ros,
ett par spiraler gjorda av tunn cerise ståltråd.
Jag har satt dit några rosa rinestones.
 
 
Blomman har jag gjort av en rosa ros och två vita tyllblommor.
Tunt silverband och en vit spets.
 
Tack för att du kikade in idag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sååå sött kort. Jätte fina färgee, dekorationer och gullig stämpel. Det känns verkligen som sommar när man ser detta kort. Toppen fint!!
Há en bra dag!
Kram
Camilla

2013-04-25 @ 08:57:04
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie aka Jozebelle

Sött och välgjort!

2013-04-25 @ 11:17:14
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Margareta

Underbart kort Åsa! Tack för inspirationen!
Ett grattis från mig till Hanna också!!

2013-04-25 @ 21:37:08
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0