DT Åsa/asamia v 15

 
Idag bloggar jag Åsa/asamia som designer hos
Hannas Pysselstuga
 
 
Idag ska jag visa ett kort jag gjort med mönsterpapper från Inkido.
Jag tycker om dessa underbara papper, de är så romantiska med
alla fjärilar och blommor.
Det här papperet heter Beautiful beige.
 
 
 
Magnolias nya motiv är så fina, det finns många motiv.
 
Jag har använt "Happy Princess Tilda",
och en hörnstämpeln "Corner Flower" för att
få till kanterna runt motivet.
 
 
 
Pärlstrå, några blommor & rosenknoppar.
Den bruna snurrblomman har jag klippt
av ett kaffefilter och snurrat ihop till en blomma.
Satte en liten pärla i mitten.
Idén med kaffefilter till blomman
har jag hittat i flera olika bloggar på nätet.
 
 
Fina små glitterprickar från Landstoken.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Men åhhhh! Hur sött är inte detta kort. Ljuvlig stämpel. Önskar er en toppenfin helg!
Kram

2013-04-12 @ 16:00:16
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.se/
Postat av: Margareta

Ljuvligt!!!Blomhörnet är ju extra snyggt tycker jag! Underbar färgläggning av en gullig stämpel!
Kram!!

2013-04-12 @ 23:45:43
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0