Gäst DT Isabelle v.38

Då var det söndag igen och mitt första julkort!
 
 
Jag har använt mig av inkidos nya julpapper
, Coming Hom For Chrismas 6x6 No1,
som Hanna har i sin shop.
 
 
Hanna har fått in dessa söta små rosor i många olika färger.
Lövet är också ny och en snygg detalj att ha med på kort.
 
 
Bokstäverna kommer från små trästämplar med bokstäver som finns i Hannas shop.
Här hittar du dem!
 
Magnoliastämpeln kommer från förra årets julstämplar
och den hittade jag i Hannas gömmor:)
Jag har målat henne med ProMarkers, Antique pink, cocktail pink och baby pink.
 
Ha nu en fortsatt trevlig söndag
och jag hoppas att vi ses på mässan i Gävle nästa lördag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å så gulligt kort!

2012-09-25 @ 19:11:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0