Gäst DT Isabelle v.41

Då var det söndag igen!
Här i Västervik är det perfekt pysselväder,
småregn och lite råkallt ute.
 
 
Idag har jag gjort ett kort med denna söta Magnoliastämpeln.
Jag föll för det långa håret och att man kan använda den även om det inte är jul.
Jag har färglagt henne med ProMarkers och till klänning/förkläde har jag använt
Poppy, Lipstick red och blendat med Stain.
 
 
Jag har inte dekorerat kortet så mycket men jag hade en bit nätband som jag knöt ihop
och sedan tog jag en liten ros till. Dessa minirosor är så söta:)
 
 
Här är kortet som helhet och jag har använt inkodos papper,
comming home for chrismas, 6x6 No 2 och 3.
Jag bara älskar prickit.
Jag har följt en skiss på Friday sketch challenge.
 
Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej =)

Super fint kort med ett härligt anorlunda sätt att ha papprena på det kanske jag liftar av dig =) Vart också förtjust i det långa fina håret på Tilda värkligen superfint!

Kram Sandra!

2012-10-14 @ 15:18:27
Postat av: Eva J

Söt stämpel och så fint färglagt, härligt upplägg på kortet. Snyggt! Måste ta mig en kik på julstämplarna från Magnolia snart.
Ha det gott
Kram

2012-10-14 @ 17:42:27
URL: http://eviebee.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Å så fint du färglagt henne, och så stilfullt kort.

2012-10-15 @ 07:02:58
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0