DT Åsa/asamia v 43

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia som DT åt
Hannas Pysselstuga
 
De nya Magnoliajulstämplarna
finns inne hos Hannas Pysselstuga,
A Christmas Story Collection 2012
 
 
Här har jag använt stämpeln Edwin with vindling fern.
Blommor från Youdo med fina glittrigt röda brads i.
En skylt av en die från Magnolia,
bokstäver i svart glitter - peel-off.
Jag har satt en fint band i skylten/ hjärtat.
 
 
Jag har färglagt honom med Distress markers.
Tröja och strumpor: Old paper
Mössa och shorts: Pumice stone
Skugga runt: Weathered wood
 
 
Närbild på blommor, brads och skylten.
Nätband bakom blommorna.
 
Kul att du kikade in idag,
välkommen tillbaks!
 

Kommentarer
Postat av: Majsan

ÅÅH såå superfint julkort med söta Edwin, gillar massor :)

KRAM MAJSAN

2012-10-25 @ 16:09:29
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej Åsa!

Jätte fint julkort som vanligt med alla dina underbara kort. Den här Edvin stämpeln är ju för söt! Tack för fin inspiration, många kramar från Pyselsandra.

2012-10-25 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0