DT Åsa/asamia v 46

 
Idag bloggar jag, Åsa/asamia, som designer för
Hannas Pysselstuga
 
Ett julkort i stilren stil, bjuder jag på idag.
Mönsterpapper från Inkido.
Jag har färglagt motivet med Distress markerpennor.
Jag tycker det är svårt med de röda färgerna, för de flyter
gärna ut eller blir för skarpa och går inte att dra ut på samma
sätt som de andra färgerna. Jag har använt Aged mahogny till
det här motivet. Den är min favorit bland de röda.
Om du vill se en demo hur jag färglägger med
Distress markers, kika in i min blogg
HÄR
 
Brunt tunt band, som jag knutit en rosett av. I rosetten sitter en
liten metallcharm, en snöflinga. Jag har även stansat ut
ett antal snöflingor i vitt papper och fäst en röd halvpärla i dem.
Nätbandet bakom är en klar favorit, det använder jag ofta.
Kakservetten bakom motivet är användbar till kort,
allt material finns också hos
 
 
Närbild på motivet.
Hon finns med i
Runt motivet har jag glittrat en kant med
Stickles, Platinum heter färgen.
 
Hoppas du fann inspiration idag, och jag hoppas
att vi ses nästa torsdag igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Man får alltid massor av inspiration av dina ljuvliga kort! Det här äälskade jag, med alla harmoniskt runda former!
Vackert!!
Kram!!

2012-11-15 @ 10:12:55
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Sofia

Ett lite annorlunda, men likväl jättefint, kort för att vara ett åsakort! Söt stämpel! Tycker inte att jag har sett henne tidigare. Säger som din mor, jättefint och harmoniskt med runda former! Kram

2012-11-15 @ 14:25:47
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej =)

Vilket jättefint kort du har skapat och med en jättemysig stämpel. Den känner jag inte igen. Tycker så mycket om dina kort och hittar jättemycke inspiration i dom. Det är så fint med kakpapper i bakgrunden och sedan är jag extra svag för snöflingor!

Kram Sandra!

2012-11-15 @ 16:52:41
Postat av: Rosa A

Jättegulligt kort och söt Tilda. Gillar det bruna bandet, ska nog ta mig en titt i shoppen :-)
Kram Rosa

2012-11-18 @ 18:08:20
URL: http://scraprosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0