Gäst DT Isabelle v.18

Nu har jag gjort ett nytt kort och jag har använt mig av en Magnolia stämpel. Jag har målat med ProMarkers. Till huden har jag använt Cinnamo, Blush och Ivory. Då blir huden lite brunare i tonen än när man använder Coral. Till klänningen har jag använt Warm grey 3, Cornflower och Poder blue. Till kronan och underkjolen använde jag mig av Warm grey 3 och Putty. Sedan satte jag dit en liten rosett, tycker de är så söta.


Nu har jag gjort ett nytt kort och jag har använt mig av en Magnolia stämpel.
Jag har målat med ProMarkers. Till huden har jag använt Cinnamo, Blush och Ivory.
Då blir huden lite brunare i tonen än när man använder Coral.
Till klänningen har jag använt Warm grey 3, Cornflower och Poder blue.
Till kronan och underkjolen använde jag mig av Warm grey 3 och Putty.
Sedan satte jag dit en liten rosett, tycker de är så söta och finns hos Hanna.


Jag har gjort ett criss cross-kort i väldigt milda färger för att vara mig
men jag tycker att det passade bäst till detta papper.
Jag har använt Maja Designs nya papper vintage summer
och en fin spets som dekoration och många rosor.
Jag har satt ihop flera rosor och vita blad. Sedan har jag fäst dessa fina nycklar med hjälp av en av rosorna.
När man drar ut kortet så har jag fäst ett litet tårtpapper och stämplat grattis. Längst upp har jag använt mig av borden som finns på pappret. Det är lätt att man glömmer använda dem och att de hamnar i spillbitarna:)
På baksidan av kortet man drar ut har jag fäst ett vitt papper som man kan skriva på.
Lite synd att täcka det fina pappret från Maja Design.
När detta inlägg kommer har jag varit på Mässan i Gävle och har nog många nya intryck att smälta.

Tack för titten och ha en fortsatt trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vilket fint kort, med en fin vikning och en jätte fin Tildastämpel =)Tycker om färgerna på dina papper med för jag älskar ju rosa!!



Vad kul det var att träffas i går på mässan i Bomhus!! Ni måste vara trötta i dag efter den långa resan. Ha det bra, kramar från Sandra!

2012-05-06 @ 15:33:22
Postat av: Marika "Ioma" Lantz

åh va gulligt!

Kram

2012-05-07 @ 23:35:33
URL: http://iomadesign.wordpress.com/
Postat av: Åsa/asamia

Ååååå vad fint, och vilken fin vikning!

2012-05-09 @ 06:05:08
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0