DT Åsa/asamia v 9

Igår landade Magnoliastämplarna hos de
flesta av oss som beställt fina stämplar från
Hannas Pysselstuga

Tyvärr kunde inte posten sköta sig den här gången,
så mina stämplar kom inte fram igår.
Ni får alltså inte se nåt kort med nån av de
nya fina Magnoliorna idag, utan får hålla till godo
med ett kort med en av mina andra favoriter bland
Magnolias fina stämplar.



Jag har använt papper från Hannas Pysselstuga.
De är från Reprint och sitter på ett och samma papper 30x30.
Vid foten av motivet har jag satt en rosa brad och en bit utstansat
staket av Magnolias die.




I kanten av motivet har jag stansat en hjärtrad med en Magnoliadie.
Två olika sorters rosa band, fin spets, rosor, rosenknoppar, grönt blad och en söt
fjäder. Jag har även gjort ett ♥ av en fin rosa ståltråd.




Motivet är färglagt med Promarkers och MCP-teknik.
Glitterlim Platinum runt motivet och runt kortet.

Tack för idag, återkommer med ett kort med de nya
stämplarna så fort posten skickat hit dem.


Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vad kan man säga annat en att ditt kort är alldeles underbart och jag älskar det:) Färger, motiv, detaljer jag allt bara flyter så himla fint i hop:) Du är så himla grym på att skapa:)



Ha en underbar dag och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

2012-03-01 @ 07:17:16
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Carina

Dina kort är så fina. Kan inte sluta titta:)) Ha en bra dag Kram

2012-03-01 @ 07:31:38
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/
Postat av: scrapparewa

Blir alldeles stum...så alldeles, alldeles uuunderbart!

2012-03-01 @ 12:17:02
URL: http://scrapparewa.blogspot.com/
Postat av: Majsan

ÅÅH vilket underbart ljuvligt kort, så snyggt med stämplingen runt motivet och alla härliga detaljer att titta på, hittar nåt nytt hela tiden, HELT UNDERBART KORT!!

2012-03-01 @ 13:19:09
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0