Gäst DT Isabelle v.22

Hej, nu var det dags igen för ett nytt kort på bloggen.
När jag fick detta underbart söta papper av Hanna tänkte jag direkt på
Kristas (Saturated Canary) nya digisar som jag hade hämtat hem.
Då frågade jag Hanna om det var okej att använda en för jag tycker
att de skulle passa så bra med pappret.
Känner ni sommaren!
Detta papper kommer från Maja Design och heter sommartider, Bikini.
Man längtar verkligen efter sol och värme. Det känns mer som höst ute nu.
Jag har gjort en liten rosett med detta fina prickiga tyllen. Tycker det passar bra på kortet.
Måste bara berätta att när jag satt och gjorde denna rosett och skulle fästa den på kortet
så var den borta. Då hade min ena katt tagit den och nu vet jag inte var hon har gömt den.
Jag har letat för fullt men hittar inte den. Som tur hade jag mer tyll så jag gjorde en ny.
Blir spännande att få se var jag hittar rosetten någonstans:)
Hjärtat har jag limmat på rosetten som en extra liten detalj.
Denna underbara stämpel från Saturated Canary ocj jag har färglagt med ProMarkers.
Hud: Burnt orange, Coral, Blush och Ivory.
Bikini: Budding Rose (spring Edition)
Surfbräda: Ice grey 1 och 3, lite Blender.
Blommorna: Antique Pink, Coktail pink och Baby pink.
Runt motivet: China blue, Corn flower och Pastel blue.
Sanden: Caramel, Sandstone, Primrose och Ivory.
Så här ser hela kortet ut. Inte så många detaljer men jag tycker att pappret måste få synas och stämpeln tar ju sin plats. Texten har jag hämtat på Gingershouse.
Ha nu en trevlig söndag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Läckert kort med den söta stämpeln.Finfina papper det där, de får jag kolla in närmare.

2012-06-03 @ 12:26:28
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0