TipsTisdag med Ioma

Sista tisdagen varje månad håller jag en TipsTisdag där jag visar tips på hur man kan använda olika produkter från www.HannasPysselstuga.se
 
Denna gången visar jag ett par sätt man kan använda InkaGold och paperSoft Color men visar även ett lite speciellt kort som jag kallat Gate-Gate-HalfGate-card ;-)
Namnet jag kom på säger vad som ingår i kortvikningen
 
I videon får ni se hur jag gjort från början till slut och alla mått på grunden är med så ha papper och penna i närheten så du kan skriva upp måtten om du skulle vilja göra kortet eller sätte ihop flera till ett litet album vilket jag ska göra senare.
 
Det mesta jag använt finns att köpa på HannasPysselstuga.
 
Ha så skoj
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0