Gäst DT Isabelle v.48

Då var det söndag och första advent.
Kylan har kommit till Västervik och ett lite lager pudersnö.
 

Jag har gjort ett julkort och använt mig av Maja design's julpapper.
Jag har följt en skiss på Sketch saturday.

 
Jag har målat med ProMarkers/flexMarkers.
Poppy, Lipstick red, coral, oatmeal, blush, ivory,
chestnut, cinnamo, tan, warm grey 1,3,5, antique white.
 
 
Den gröna rosen har jag målat med lite lipstick red på ytterkanterna på bladen och sedan
har jag använt olive green. Det glittriga har jag gjort med hjälp av en glitterpenna.
 
 
Texten kommer från borden som är längst ner på Maja Design's papper. 
 
Ha nu alla en trevlig första advent:)
 
Kramar 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Gulligt kort med den söta stämpeln.

2012-12-02 @ 17:17:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0