DT Åsa/asamia v 17


Idag är det Hannas födelsedag, och jag säger

♥ ♥ STORT GRATTIS HANNA ♥ ♥



Jag är så glad att jag fått GästDT-kollegor!
Kika in här ofta framöver, så får ni se ellt fint de visar.

Idag är det min tur att visa mitt DTkort för

Hannas Pysselstuga

Kika in i butiken för att hitta alla fina
saker jag använt till det här kortet.
Bara att klicka på länken ovanför.




Under tiden vi väntade på att nya fina Magnoliastämplar skulle släppas,
så gjorde jag ett kort med ett av motiven som var med i Magnolias klubbpaket.
De stämplarna kommer snart som lösa stämplar, och jag tror Hanna kommer ta
hem en del av dem.
Jag har färglagt den här stämpeln med Promarkers och MCP-teknik.
Hanna har ett superbra papper att stämpla sina motiv på när man vill
färglägga med promakers. Du hittar det här: Promarkerpapper
Hanna har även små tippar, som man kan sätta på sina promarkers, så det
är lättare att färglägga de riktigt små detaljerna. Du hittar dem på samma
sida som promarkerpennorna.





Rosor, band med prickar och spets i tagen. Allt finns inne hos Hanna.
Om något inte finns i webbutiken, ring till Hanna så hjälper hon till.




Kolla in den söta lilla vattenkannan i hörnet, visst är den bedårande söt!
Staketdie och ♥swirldie från Magnolia finns nu i Hannas webshop.

Tack för att du kikade in idag,
kom ihåg att kika in ofta nu när det
finns flera designers som visar sina alster här.







Kommentarer
Postat av: Rosa

Åh vad fint! Gillar vekligen dina band/pärlor i tagsen. Måste testa det snart :-D



KRAM Rosa

2012-04-26 @ 07:49:13
URL: http://scraprosa.blogg.se/
Postat av: Majsan

GRATTIS HANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!



ÅHH så underbart ljuvligt kort med underbara Tilda, så fint färglagt och så snyggt med alla detaljer, vattenkanna är ju superfin :)



KRAM MAJSAN



2012-04-26 @ 07:50:07
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Margareta

Suuuperläckert! Du får då till det varje gång ;-) !!!

Vattenkannan är ju bara såå underbar!!

Beställer nog sån till GÄVLEMÄSSAN..

kram!!

2012-04-26 @ 10:06:01
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Marika "Ioma" Lantz

Grattis Hanna sötevännen!



Superfint kort!

Jag har såååå många gånger stått och kikat på staketdien men aldrig köpt den för att det är hjärtan på den.

Nu är jag mer sugen att köpa den i alla fall. :-/



Ska jag? Ska jag inte?

Ska jag? Ska jag inte?

Ska jag? Ska jag inte?

Ska jag? Ska jag inte?

Ska jag? Ska jag inte?



O den där kannan va ju supersöt. Perfekt till våralster ju!



Kramis

2012-04-26 @ 12:11:13
URL: http://iomadesign.wordpress.com/
Postat av: Elizabeth

Nydelig kort! Herlig farge- combo! Den vannkannen var kjempesøt!!!

Elizabeth xx

2012-04-26 @ 14:11:16
URL: http://scrappelizabeth.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Så fint kort med så många detaljer. Vattenkannan är riktigt söt. På söndag är det min tur att lägga upp något på bloggen och det är lite nervöst, men spännande samtidigt!



Stort grattis till Hanna på födelsedagen!

Kram Isabelle

2012-04-26 @ 15:46:45
URL: http://isabellesscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0