DT Åsa/asamia v 16

Idag ska jag visa kortet jag gjort för vecka 16,
som DT för
Hannas Pysselstuga




Jag har använt en stämpel från senaste Magnoliaklubbkitet.
De stämplarna kommer snart släppas som lösa stämplar, och en del av
dem kommer du säkert hitta hos Hannas pysselstuga.
Jag har använt lite spillpapper som finns eller har funnits i
Hannas shop under hösten.




Närbild på söta killen med sjöstjärnan.
Han är färglagd med promarkers och MCP-teknik.
Jag använde färgerna som finns i promarkerkitet Spring collection.
Stickles Platinum runt motivet.




Jag har proppat fullt med blommor, rosenknoppar, pyntbär, blad
och en liten söt rosett i hörnet idag. En liten glitterhalvpärla fick
va med på ett hörn också ;)

Tack för att du kikade in idag, skriv gärna en rad innan du går.

Vill du besöka min blogg, klicka bara på mitt namn här under.


Kommentarer
Postat av: Majsan

ÅÅH VILKEN BEDÅRANDE SÖTT KORT, så söt han är lille Edwin som du färglagt såå snyggt, och vad snyggt du har dekorerat, ME LIKE :)



KRAM MAJSAN

2012-04-19 @ 08:46:08
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Vilket gulligt kort och så söt han var den lille killen! Kram

2012-04-19 @ 18:04:49
URL: http://isabellesscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0